TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ Müşteri Temsilcisi Ib (Afyon) İş İlanı

Müşteri Temsilcisi Ib (Afyon) iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır.

Afyon lokasyonunda, Türkiye'nin önde gelen kuruluşlarına ait Inbound Müşteri Hizmetleri
projelerinde “Müşteri Temsilcisi” olarak görevlendirilmek üzere takım arkadaşları arıyoruz. Bu pozisyonda göreve başlayacak olan kişiler, çalışma süreleri boyunca Tempo bünyesinde açılacak yeni kariyer fırsatlarına başvurma imkanına sahip olacaktır.
- En az ortaokul mezunu,
- vardiyalı çalışabilecek ve esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
- 19-40 yaş aralığında olan,
- MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
- Takım çalışmasını seven,
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecili bulunan,

İŞ TANIMI
- Gelen çağrıları pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile, belirlenmiş kurallar doğrultusunda yanıtlamak,
- Müşteri taleplerine ve beklentilerine uygun çözümler bulmak,
- Gerekli durumlarda ilgili birimlere yönlendirilmesini ve takibini sağlamak.

Aday Kriterleri;

Tecrübe:
Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar

Eğitim Seviyesi:
En az ortaokul ( Mezun ), Lise ( Mezun ), Ön Lisans ( Mezun ), Üniversite ( Mezun )

Pozisyon Bilgileri:
Müşteri Temsilcisi

Firma Sektörü:
Çağrı Merkezi Hizmetleri

Departman:
Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi, Satış

Çalışma Şekli :
Sürekli / Tam zamanlı/ Vardiyalı

Pozisyon Seviyesi:
Yeni Başlayan

Personel Sayısı:
(Belirtilmemiştir)

Ülke/Şehir:
Afyon

Müşteri Temsilcisi Ib (Afyon) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Afyon / Tümü
İlan Tarihi 17/11/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi