AssisTT Müşteri Temsilcisi - Karaman İş İlanı

Müşteri Temsilcisi - Karaman iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, Karaman lokasyonumuzda, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız.

Diksiyonu düzgün,
En az lise mezunu,
18-35 yaşları arasında,
Telefonda etkili iletişim kurabilen,
Vardiyalı çalışmaya uyum gösterebilecek,
MS Office programlarını kullanabilen,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecill
Karaman'da ikamet eden veya edebilecek durumda olan.

İŞ TANIMI

Müşteriler tarafından aranarak ilk ve tek kontakta, profesyonel konuşma adabı çerçevesinde, farklılığınızı ortaya koyarak müşteri problemlerini çözümlemek, yönlendirmek ve müşteri memnuniyetini oluşturmak.

Müşteri Temsilcisi - Karaman ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Karaman / Merkez
İlan Tarihi 26/09/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma AssisTT
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi