Kiler Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş Ofis Sekreteri İş İlanı

Ofis Sekreteri iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Kiler GYO Aş. Farklı lokasyonlarda farklı gelir gruplarına hitab eden konut projeleri de geliştirilmiştir. Gayrimenkul yatırım ve geliştirme alanında ulaştığı en son noktayı temsil eden, mimari ve mühendislik alanında birçok ilkleri ve “en”leri barındıran Türkiye’nin ve Batı Avrupa’nın en yüksek (261m), en iddialı ve en seçkin projesi olan İstanbul Sapphire Rezidans ve AVM inşaatını tamamlayarak gayrimenkul geliştirme alanındaki başarısını da kanıtlamıştır.      

 

Bahçeşehir' de başlayacak konut projemiz için kurulan satış ofisinde görevlendirilmek üzere ofis sekreteri  arayışımız bulunmaktadır.

                 

Ofis içi ve Dış iletişimi ve koordinasyonu sağlamak

Müşterileri karşılayıp telefon trafiğini yönetmek

Genel olarak gelen giden evrak posta, e mail, fax trafiğini yönetmek

Hafta sonu çalışıp hafta içi izin kullanabilecek.

 

 

 


Aranan Nitelikler

En az lise mezunu

en az iki yıl tecrübeli

İletişim Becerileri Kuvvetli

MS Office programlarına Hakim

Takım Çalışmasına yatkın,ikna becerileri ve temsil yeteğine sahip

Bahçeşehirde çalışabilecek.


Ofis Sekreteri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Kiler Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Gayrimenkul, Emlak İşleri / Satış / Ofis Elemanı