Kiler Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş Satış Ofisi Asistanı İş İlanı

Satış Ofisi Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Kiler GYO Aş. Farklı lokasyonlarda farklı gelir gruplarına hitab eden konut projeleri de geliştirilmiştir. Gayrimenkul yatırım ve geliştirme alanında ulaştığı en son noktayı temsil eden, mimari ve mühendislik alanında birçok ilkleri ve “en”leri barındıran Türkiye’nin ve Batı Avrupa’nın en yüksek (261m), en iddialı ve en seçkin projesi olan İstanbul Sapphire Rezidans ve AVM inşaatını tamamlayarak gayrimenkul geliştirme alanındaki başarısını da kanıtlamıştır.      

 

Kartal' da başlayacak konut projemiz için kurulan satış ofisinde görevlendirilmek üzere Satış Ofisi Asistanı arayışımız bulunmaktadır.

                 

Ofis iç ve dış iletişimi ve koordinasyonu sağlamak

Müşterileri karşılayıp telefon trafiğini yönetmek

Genel olarak gelen giden evrak posta, e mail, fax trafiğini yönetmek

Hafta sonu çalışıp hafta içi izin kullanabilecek.

Gerekli kayıtları tutup raporlayacak,

Gelen müşteriye on bilgi verebilecek,

Satış Ofisleri arasında yönlendirme yapabilecek. 

 

 


Aranan Nitelikler

En az lise mezunu

En az iki yıl tecrübeli

Dış görünüşüne önem veren,

İletişim Becerileri Kuvvetli

MS Office programlarına Hakim

Takım Çalışmasına yatkın,

İkna becerileri ve temsil yeteğine sahip

Kartal' da çalışabilecek.


Satış Ofisi Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Kiler Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Gayrimenkul, Emlak İşleri / Satış / Ofis Elemanı