Outbound Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
En az ön lisans tercihen lisans mezunu ve/veya açık öğretim fakültesi 3.ve 4. Sınıf öğrencisi,
Çağrı Merkezi alanında en az 1 yıl telefonda satış ve/veya ikna yönetimi konusunda deneyimli,
Telefonda ikna kabiliyetine ve iletişimine güvenen,
Müşteri bağlılığı ve memnuniyeti konusunda benimsediğimiz ilkeleri paylaşabilecek,
Dinamik bir ortamda hedef odaklı çalışabilecek,
Ekip çalışmasına uyumlu,
Erkek adaylar için, askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
Churn-İkna Yönetimi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
İŞ TANIMI
Mevcut müşteri portföyünün devamlılığını sağlamak amacıyla müşteri aramaları yaparak geri kazanım yapmak
Görüşme sırasında müşterinin taleplerine uygun çözüm önerileri sunmak, benzer bir talep/şikayet ile gelmesini engellemek
Sistemin fayda ve avantajlarını anlatarak müşteri bağlılığını sağlamak