Competence Call Center Outbound Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Outbound Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

Sesimiz olmak ister misiniz?

Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 8 farklı ülkede ve 17 lokasyonda en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.
Kaliteli çözümler sunduğumuz için ulusal ve uluslararası tanınan şirketlerin komünikasyon alanında birinci tercihleri olmaktayız. CCC en başarılı Outsource şirketlerinden biri kabul edilmektedir ve geleceğe dönük olarak giderek büyümeyi hedefleyen bir yol izlemektedir.
Bu sayede çalışanlarımız giderek büyüyen şirket politikamızda kendilerine pozitif bir pay çıkarabilmektedir.

GENEL NİTELİKLER

En az lise mezunu
Tercihen Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi alanında tecrübesi olan
Analitik düşünme ve ikna yeteneği olan
İleri düzey sözlü ve yazılı iletişim becerisi bulunan
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
Takım oyuncusu, enerjik ve çözüm odaklı
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen, takım arkadaşları arıyoruz.

İŞ TANIMI

Çağrı merkezimiz bünyesinde hizmet verdiğimiz projemizin outbound operasyonu içersinde, müşterilerle iletişime geçerek ürün ve hizmetimiz ile ilgili verifikasyon işlemlerini tamamlamak
Analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek
Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak

Outbound Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 12/01/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Competence Call Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi