Outbound Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
-En az ön lisans mezunu,
-Çağrı Merkezi alanında en az 2 yıl telefonda satış ve/veya ikna yönetimi konusunda tecrübeli,
-İkna kabiliyeti yüksek ve diksiyonu düzgün,
-MS Office programlarını çok iyi kullanabilen,
-Müşteri ve çözüm odaklı,
-Ekip çalışmasına yatkın,
-Dinamik ve yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
-Erkek adaylar için, askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
"İkna ve Müşteri Bağlılığı Yönetimi (Churn /İkna Yönetimi) Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.
İŞ TANIMI
-Mevcut müşteri portföyünün devamlılığını sağlamak amacıyla müşteri aramaları yaparak geri kazanım sağlamak.
-Görüşme sırasında müşterinin taleplerine uygun çözüm önerileri sunmak, benzer bir talep/şikayet ile gelmesini engellemek
-Sistemin fayda ve avantajlarını anlatarak Pronet ile güvelik hizmetinin devamlılığını sağlamak