İş TanımıDünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 62 ülkede, 75 dil ve lehçede, 274 Çağrı merkezinde 182.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
- Tercihen Üniversitelerin 4 yıllık Mühendislik, MIS, Matematik, İstatistik vb. bölümlerinden mezun olmuş,
- Çağrı merkezi metrik ve süreçleri konusunda bilgili,
- Çağrı Merkezi vardiya planlama, kapasite planlama, ulaşım planlama konusunda tecrübeli,
- Work Force Management konusunda tecrübeli,
- İyi derecede İngilizce bilgisine sahibi,
- Tercihen Teleopti veya herhangibir WFM uygulaması kullanımında tecrübe sahibi,
- Tercihen iyi derecede Excel ve MS Office programları bilgisine sahip,
Aranan Nitelikler - Kurumsal müşteriler tarafından iletilen çağrı tahminleri ve operasyonel hedefler doğrultusunda gerekli işgücü ihtiyacının belirlenmesi ve planlanması,
- Geçmiş dönem verileri ve çeşitli veriler doğrultusunda çağrı ve üretim tahminlerini gerçekleştirmek,
- Etkin ve verimli vardiya planlamaları yaparak operasyon yönetimine yön vermek,
- Vardiya Planlaması, Servis Planlaması, Yemek & Mola planlaması çalışmalarını yapmak ,
- Work Woforce Management süreçlerini yürütmek,
- Çağrı Merkezi istatistiki performansını ölçümleyerek kritik ve iyileştirilmesi gerekli alanlarda karar alınmasına destek olmak,
- Çağrı Merkezi iş birimleri ile ilgili süreç ve geliştirme projelerine destek vermek.