-İhtiyaç duyulan yazılıma dayalı tüm sistemlerin geliştirilmesi sürecinde bulunmak
-İş analizlerini kullanıcı arayüzünün planlanmasını ve sistem özelliklerine uygunluğunu sağlamak
-Projelerin testini, dökümantasyonunu sağlayarak ,projenin zamanında tamamlanmasını sağlamak
-Müşterilerin teknik geliştirme ekipleriyle proje bazlı çalışmalarını yürütmek
-Yeni uygulamaları kullanıma açmadan önce test ortamında test edilmesini saglamak
-Gerekli akış ve ekran yapısı dökümantasyonu sağlamak.
-Sistem sorunlarını iyileştirme için gerekli architecture değişiklikleri için analiz sağlamak
Üniversite mezunu
Yazılım veya analiz konusunda tecrübeli
Call Center projelerinde çalışmış
SQL, Quintus bilgisine sahip
İyi derecede İngilizce bilgisi olan
Müşteri odaklı
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | ADK İNSAN KAYNAKLARI |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | İnsan Kaynakları Danışmanlığı / Bilgi Teknolojileri / Uzman |