-Uygulama ve Proje Geliştirme Merkezinde yazılıma dayalı tüm sistemlerin kodlanması ve geliştirilmesini, projelerin planlanmasını, işletilmesi ve planlanan zamanda başarılı olarak bitirilmesini sağlamak.
-Eşzamanlı devam eden projelerin planlanmasını ve koordinasyonunu sağlamak.
-Projenin kapsamı dahilindeki istenilen işleri içermesi ve başarılı olarak zamanında tamamlanmasını sağlamak
-İhtiyaç analizinden uygulama geliştirmeye ve raporlamaya kadar olan tüm süreçlerin yürürütülmesi
-Birim yöneticisinin yönlendirmesinde self servis ekibi ile birlikte çalışarak, uygulamaları genel kanal yapısı içinde konumlandırır ve entegrasyonu sağlamak
-Müşterilerin teknik geliştirme ekipleriyle proje bazlı çalışmalar yürütmek,
-Yeni uygulamaları kullanıma açmadan önce test ortamında test edilmesini saglamak.
•Üniversite mezunu (Bilgisayar Müh., Elektronik Müh, Bilgisayar Programcılığı Bölümlerinden mezun )
•Minimum 3 yıl yazılım tecrübeli ( Tercihen 2 yıl Çağrı Merkezi geliştirme çalışmalarında bulunmuş olmak.)
•Microsoft Windows işletim sistemleri üzerinde yazılım geliştirme bilgisi,
•Yazılım geliştirme süreçleri bilgisi ve ilişkisel Veritabanı bilgisi sahibi,
•İyi derecede ingilizce bilgisine sahip
•Müşteri odaklı
•Başarı odaklı
•İletişim ve ikna becerisi yüksek
•Ekip çalışmasına yatkın
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | ADK İNSAN KAYNAKLARI |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | İnsan Kaynakları Danışmanlığı / Bilgi Teknolojileri / Uzman |