•Öncelikli olarak konsept geliştirme, fikir bulma, slogan üretme konusunda çözümler üretmek.
•Ürettiği tüm metinsel ve fikirsel işleri projeye aktarmak.
•Kreatif süreçlerdeki sunum tekniklerine hakim olmak.
•Bütçe karlılık satış ile ilgili gerekli analitik hesaplamalara hakim olabilmek.
•Projeyi gerçekçi, satılabilir ve yaratıcı olmasını sağlamak.
•Gerçekçi ve işlevsel projeler üretmek.
•İş akışların hazırlanması ve genişletilmesine destek vermek.
•Gerekli brief formunu oluşturmak.
•Gerektiğinde kreatif projeler için hedefler koymak ve bu hedefleri yıl sonuna kadar gerçekleştirmek.
•BRF’nin sosyal hesapların yönetilmesini gerçekleştirmek ve bu hesaplar için yaratıcı çözümler sunmak.
•BRF’nin marketing yönetiminden sorumlu olmak.
•Operasyonlara aktif olarak katılmak.
•Satınalma departmanı ile birlikte hareket etmek
•Dünyada gerçekleşmiş, gerçekleşecek fuarları, etkinlikleri araştırmak.
•Projelerin karlı satılabilmesi için akılcıl çözümler üretebilmek.
•Gerektiğinde yeni işler geliştirmek ve müşteri ilişkilerine dahil olmak.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | BRF MEDYA REKLAM BİLİŞİM LTD.ŞTİ. |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Fuarcılık / Reklam ve Tanıtım / Uzman |