İş TanımıDanışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankası olan müşterimiz için "Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" aramaktayız.
Aranan Nitelikler
- Müşteri Hizmetleri'nde kariyer hedefi olan
- Tercihen MYO ve/veya Lisans mezunu
- MS Office programlarını kullanabilen
- 20-30 yaşları arasında
- Akıcı ve Düzgün bir diksiyona sahip
- Problem çözme yeteneği gelişmiş
- Çok iyi sözel ifade becerilerine ve ikna yeteneğine sahip
- Yüksek kazanç hedefleyen
- Müşteri memnuniyetiyle, çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
- Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan.
Pozisyon ile ilgilenen adayların ön yazılarında, engellerini ve engel derecelerini açık olarak belirtmelerini önemle rica ederiz.