TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ Satış Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Satış Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

Şirket Tanıtımı:

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

İş Tanımı

Belirli standartlar doğrultusunda müşteriye doğru bilgilerle satış süreci ve ikna süreci uygulayabilen ve dış arama yaparak ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirebilecek ''Çağrı Merkezi Satış Müşteri Temsilcisi'' arayışımız bulunmaktadır.


• En az lise mezunu olmak,
• Düzgün ve akıcı Türkçe kullanmak,
• Bilgisayar kullanabilmek,
• İkna yeteneğine sahip olmak,
• Tercihen satış deneyimi olmak,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak veye en az 2 yıl tecilli olmak

Çalışma saatleri 09:00 -19:00 Pazar OFF





TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR

Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.

Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin; facebook.com/TeleperformanceTurkey

Satış Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Uşak / Merkez
İlan Tarihi 14/07/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi