Çağrı Merkezi Sektörünün Önde Gelen Kuruluşu Sırpça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Sırpça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler;

• En az Lise mezunu,tercihen Ön lisans/lisans mezunu
• Akıcı seviyede Sırpça konuşabilen
• Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,
• Müşteri odaklı,
• Problem çözme becerisi gelişmiş,,
• Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen,
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 1 yıl süre ile tecilli durumda olan,
• Edirne'de ikamet eden

İş Tanımı ;

Kurumsal müşteri adına gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlamak.


Görev Yeri Edirne'dir.

Sırpça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Edirne / Tümü
İlan Tarihi 27/12/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Çağrı Merkezi Sektörünün Önde Gelen Kuruluşu
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi