İş TanımıWebhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.
- Hizmet verdiğimiz markalarımızın sosyal medya hesaplarına gelen yorum, öneri, şikayet, talep vb. içeriklere uygun dönüşler yapılması
- Sosyal Medya Monitoring ve moderasyonunun sağlanması
- Müşteri memnuniyetinin takip edilmesi ve iletişim için yeni fikirler geliştirilmesi
Aranan Nitelikler - Markaların Sosyal Medya iletişimi yönetimi konusuna hakim,
- Aktif olarak Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest, Google+ vb. Sosyal Medya araçlarını kullanan,
- Yazılı iletişim dili kuvvetli, empati becerisi yüksek,
- Türkçe dilbilgisi kurallarına hakim,
- Esnek ve vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
- Microfost Office Programları’nı (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) etkin şekilde kullanabilen
- Avrupa yakasında ikamet eden
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan