Superonline Destech Takım Üyesi iş ilanı açıklaması
• Üniversitelerin Haberleşme/Bilgisayar/Elektrik-Elektronik veya ilgili Mühendislik bölümlerinden mezun ya da son sınıf öğrencisi (devam zorunluluğu olmayan),
• Tercihen daha önce İnternet Servis Sağlayıcıları veya Sistem Entegratörlerinde iş deneyimi olan
• Tercihen broadband, ses, bakır ve fiber optik telekomünikasyon şebekeleri hakkında bilgi sahibi
• Tercihen iyi seviyede yazılı ve sözlü İngilizce iletişim kurabilen
• CCNA sertifika sahibi olan
• Telekomünikasyon ve Bilişim sektöründe kendini geliştirmeyi hedefleyen
• Telefonda iletişim ve ikna becerisi kuvvetli
• İkna kabiliyeti yüksek, Müşteri ve hizmet odaklı çalışabilen
• İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı, sorumluluk bilinci yüksek
• İnisiyatif alabilen,
• 7/24 vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyabilen
Görev Tanımı;
Destek hizmeti:
• Turkcell Superonline Müşteri Hizmetleri Kanalları (Telefon,E-mail,Kurumsal Online İşlem Merkezi, vb. üzerinden gelen:
• Tüm şikayet, taleplerin karşılanması,
• Kayıt oluşturulması,
• Çözüm üretilmesi,
• Çözüm üretilemeyen kayıtlar için eskalasyon/takibinin yapılması,
• Çözüm süresi boyunca müşteriye ara bilgilendirme yapılması,
• Çözülen kayıtlar için müşteriden teyit alınması.
• Genel Arıza ve Planlı çalışma müşteri bilgilendirmelerinin yapılması.
• Müşteri devreleri bazında üreyen alarmların takibi,
• Müşteri bilgilendirmesi,
• Çözüm üretilmesi,
• Çözüm üretilemeyen kayıtlar için eskalasyon/takibinin yapılması,
• Çözüm süresi boyunca müşteriye ara bilgilendirme yapılması,
• Çözülen kayıtlar için müşteriden teyit alınması.
• Turkcell Superonline tarafından belirlenmiş olan Özel (Kritik) Müşteriler için:
• Telefon, E-mail, Kurumsal Online İşlem Merkezi, vb. üzerinden gelen tüm şikâyet, taleplerin karşılanması
• Kayıt oluşturulması,
• Çözüm üretilmesi,
• Çözüm üretilemeyen kayıtlar için eskalasyon/takibinin yapılması,
• Çözüm süresi boyunca müşteriye ara bilgilendirme yapılması,
Çözülen kayıtlar için müşteriden teyit alınması.