Superonline Müşteri Temsilcisi - İzmir iş ilanı açıklaması
Genel Nitelikler
En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
Müşteri ve hedef odaklı
Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ve en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan
İş tanımı
Fiber, ADSL, E-mail ürünlerine ait teknik destek almak isteyen müşterilerimizden gelen çağrıları cevaplamak (Bilgisayar işletim sistemleri , ağ bağlantıları , internet explorer uygulamaları , modem ve bilgisayar arasındaki fiziksel bağlantıları)
Web tabanlı bilgi programı vasıtasıyla ürünler ve kampanyalar hakkındaki son bilgileri müşterilere aktarmak
Müşteri memnuniyetini sağlamak için belirlenmiş konuşma kalitesi kuralları ile görüşmeyi gerçekleştirmek