Teknik Destek Uzmanı iş ilanı açıklaması
Şirket Tanıtımı:
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
Genel Nitelikler
Alanında öncü lider bilişim firmasına ait ürünler için telefon aracılığıyla arayan müşterilere teknik destek verecek, teknik destek konusunda kendini geliştirmeye hevesli ve bu alanda kariyer yapmayı planlayan, araştırmacı, genç ve dinamik 'Teknik Destek Uzmanı' arayışımız bulunmaktadır.
• İlgili bölümlerin meslek yüksek okulu ve üzeri eğitiminden mezun,
• PC yazılım ve donanım konusunda bilgi sahibi ve gelişime açık,
• İngilizce okuma, anlama ve yazma seviyesi çok iyi,
• Teknik sorunları tespit etme ve çözüm üretme becerisine sahip,
• Teknolojiye meraklı,
• Ekip çalışmasını benimsemiş,
• Stres yönetimi konusunda başarılı,
• Telefon iletişimi kuvvetli ve yönlendirme yapabilecek
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamız ya da iki yıl tecilli.
İŞ TANIMI
PC sektöründeki lider dünya markasının işletim sistemi ve donanım bileşenleri hakkında telefonla müşteri iletişimini sağlamak.
Şirketimizin çatısı altında çalışarak alacağı güncel eğitimler sayesinde mevcut bilgi seviyesini geliştirmek ve her gün farklı teknik problemleri çözerek destek yardım konusunda uzmanlaşmak isteyen adaylarımızın başvurularını bekliyoruz.?
Çalışma Saatleri: 09:00-18:00/Hafta içi
TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR
Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.