İş TanımıXDSL network alt yapısı ve Data/Ses network’ünün kurumsal müşterilere destegini vermek ve Datacenter hizmetlerimiz ile pop noktalarımızın sürekliliği için 7/24 izleme ile 1. ve 2. seviye desteklerini sağlamak.
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin teknik bölümlerinden mezun
- En az 2 yıl Help Desk ya da NOC tecrübesine sahip
- Tercihen Cisco Ağ Teknolojileri konusunda eğitim almış
- SNMP protokol ve uygulamaları konusunda bilgi sahibi
- Network izleme ve yönetim araçları hakkında bilgi sahibi (Cacti, MRTG,HP SM,HP Open View vs...)
- IP teknolojileri konusunda bilgi sahibi
- Cisco switch/router ürünleri hakkında bilgi sahibi
- Ses servisi teknolojileri konusunda başlangıç düzeyinde bilgi sahibi
- Transmisyon teknolojileri konusunda başlangıç düzeyinde bilgi sahibi
- Microsoft Server ürünleri hakkında bilgi sahibi
- Donanımlar (server, storage, network cihazları) hakkında bilgi sahibi
- Tercihen daha önce ISP/UMTH/GSM şirketlerinde çalışmış
- Vardiyalı çalışma saatlerine ayak uydurabilecek
- İyi derecede İngilizce bilen
- Analitik, problem çözme yeteneğine ve sonuç odaklı çalışma anlayışına sahip
- Ekip çalışmasına yatkın, yoğun iş temposunda çalışabilen, sorumluluk sahibi ve iletişimi kuvvetli
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış