Dsg İk ve Danışmanlık TESİS YÖNETİCİSİ İş İlanı

TESİS YÖNETİCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmalığını yapmakta olduğumuz sigorta sektörünün öncüsü olan firmamız için "TESİS YÖNETİCİSİ" arayışımız bulunmaktadır.

 

  • Firmaya ait lokasyonların idari ve teknik işler yönetiminden sorumlu olmak,
  • İlgili taşeron firmaların hizmetlerini şirket hedeflerine ve ilgili mevzuatlara göre koordine etmek ve denetlemek,
  • Ekibini çözüm odaklı, takipçi, titiz, hızlı aksiyon alma ve takım çalışması konularında sürekli olarak geliştirerek bina verimliliğini ve süreç memnuniyetini arttırmak,
  • Bakım, tadilat, güvenlik, temizlik, yemek, taşıma, teknik altyapı hizmetlerini koordine etmek ve denetlemek,
  • Kiracılar ile iletişimi sağlamak, ilişkileri düzenlemek ve yürütmek,
  • İş sağlığı, güvenliği, çevre koruma ve geri dönüşüm süreçlerini yönetmek,
  • Lokasyonlarla ilgili yasal mevzuata hakim olup, başvuru ve takip sürecini yürütmek,
  • Sorumluluğu altındaki gider kalemlerinin bütçesini hazırlamak, yönetmek ve aylık olarak bütçe takip raporlamasını yapmak,
  • Yeni talepler için maliyet ve iş analizi yapmak, ilgili iş birimleri ile operasyon koordinasyonunu sağlamak ve proje uygulamasını düzenli olarak kontrol etmek.

Aranan Nitelikler
  • Üniversite mezunu,
  • İdari ve bina teknik işler yönetimi, tesis yönetimi, bölge ofisleri yönetimi ve benzer konularda en az 8 yıl deneyimli,
  • İletişimi kuvvetli, hızlı aksiyon alabilen, takım çalışmasına yatkın ve çözüm odaklı,
  • Planlama, takım çalışması, zaman yönetimi ve sorun çözme konularında deneyimli ve yetkin,
  • MS Office programlarını (Power Point, Excel, Word) iyi kullanabilen,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
  • Seyahat engeli olmayan,
  • Aktif araç kullanabilen.

TESİS YÖNETİCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Dsg İk ve Danışmanlık
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sigortacılık / Satış / Üst Düzey Yönetici