İş TanımıDanışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin en köklü bankalarından olan müşterimiz için "YETİŞTİRİLMEK ÜZERE BANKA ÇAĞRI MERKEZİ YETKİLİSİ" aramaktayız.
- Gelen çağrıların karşılanarak (inbound) bankacılık, kart ve şifre vb. işlemlerinin gerçekleştirilmesi;
- Banka müşterilerinin telefonla aranarak (outbound) bilgilendirmesi, bilgi güncellenmesi ve gerektiğinde satış yapılması;
- Telefonda coşkulu ve net iletişim ile belirlenmiş kurallar, standartlar ve hedeflerle uyumlu olmak üzere, Bankamızın müşterilere karşı en iyi şekilde temsil edilmesi,
Aranan Nitelikler - 18-30 yaşları arasındaysanız,
- En az lise, tercihen Ön Lisans/Lisans mezunuysanız,
- Devam zorunluluğu olmayan üniversite öğrencisiyseniz,
- Yoğun, vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabileceğinizi düşünüyorsanız,
- Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahipseniz,
- İletişim ve konuşma yeteneklerinize güveniyorsanız,
- Sabırlı; itiraz ve şikayetlere karşı yaklaşımı olumlu, duygularını kontrol edebilen bir yapıya sahipseniz,
- İç motivasyonunuz yüksek ve zaman yönetimi konusunda başarılıysanız,
- Yeni teknoloji ve süreçleri öğrenme ve uygulamaya meraklı, değişime açıksanız,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirdiyseniz