Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması
İş Tanımı :
-Her türlü haberleşme araçları ile (telefon,mail, fax vb) yazılı ve sözlü haberleşmenin yönetilmesi,
-Ofisin tüm sekreterya süreçlerinin yönetilmesi,
-İlgili yöneticilerin asiste edilmesi,
-Gelen ve giden fatura ve evrakların teslim alınıp, ilgili kişilere ulaştırılmasının sağlanması,
-Seyahat ve toplantıların planlanması ve organize edilmesi.
Genel Nitelikler :
-En az lise mezunu,
-Tercihen benzer bir pozisyonda en az 1 yıl tecrübesi olan,
-Dış görünümüne önem veren, diksiyonu düzgün,
-MS Office programları ve ofis ekipmanlarına hakim,
-İnsan ilişkilerinde başarılı, yazılı ve sözlü iletişim kurabilme becerisi yüksek,
-Planlama ve Organizasyon becerisi gelişmiş, sistemli ve düzenli çalışma prensibine sahip, takipçi ve sonuç odaklı,