Yunanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance bünyesinde çalışmak üzere '' Yunanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi '' arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
•İyi seviyede yazılı ve sözlü Yunanca bilgisine sahip,
•En az Lise mezunu,
•Tercihen Çağrı Merkezi iş deneyimi olan,
•Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
•Bilgisayar kullanabilen,
•Müşteri memnuniyeti odaklı,
•Ekip çalışmasına yatkın
İŞ TANIMI
TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR
Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.
Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin; facebook.com/TeleperformanceTurkey