İş Tanımı Çağrı Merkezi alanında faaliyetlerine 15 yıldır devam eden ve çok dilli olarak hizmet sağlayan firmamız İstanbul Maltepe'de açılacak olan yeni şubesi için, Inbound ve Outbound Türkçe projelerinde görevlendirilmek üzere Müşteri Temsilcisi, Takım Lideri ve Supervisor olmak üzere..
Yaklaşık 9 yıldır E-ticaret sektöründe olan firmamız internet üzerinden cep telefonlarının yedek parça ve aksesuarlarının satışını yapmaktadır. Hepsiburada Gittigidiyor ve N11 üzerinden satış yapmaktayız. Adaylarımızda Aradığımız Özellikler * Bay * İyi de..
VİNÇ SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN FİRMAMIZA BAYAN SATIŞ TEMSİLCİLERİ..
AVCILAR E-5 ÜZERİNDE ,ISI SEKTÖRÜNDE İŞTİGAL EDEN FİRMAMIZDA ÖN MUHASEBE VE SATIŞTA GÖREV YAPACAK ,İŞ TECRÜBESİ OLAN ,LOGO GO ,LKS PROGRAMLARINA HAKİM ,OFFİCE PROGRAMLARINI KULLANABİLEN ANALİTİK ÇALIŞMA ARKADAŞI ARIYORUZ...
Bağcılar Güneşli’de faaliyetine devam eden Çağrı Merkezimizde görevlendirilmek üzere “Müşteri Temsilcisi” pozisyonu için başvurularınızı bekliyoruz. En az lise mezunu, Vardiyalı düzende çalışabilecek, Telefonda etkin ve akıcı iletişim kurabilen, MS Office uygulamalarını kulla..
İnşaat ürünleri pazarlaması yaptığımız şirketimizde ihracat uzmanı arkadaşlara ihtiyacımız bulunmaktadır. Başvuru yapacak adayların iyi derece Fransızca ve İngilizce bilmeleri gerekmektedir. Rusça veya Gürcüce bilinmesi de tercih sebebidir. İhracat ve yurtdışı satış pazarlama konusunda en az 2 yıl t..
Satın alma işlemini gerçekleştirmiş müşterilerimizin, satış sonrasında tüm istekleri ile ilgilenen, iptal, değişiklik ve çeşitli konaklama taleplerini gerçekleştiren, müşterilerimiz ve çözüm ortaklarımız arasındaki iletişimi sağlayan bir ekiptir. Bu ekipte yer alacak ''Operasyon Müşteri Temsilcisi '..
Şirket / İş Tanımı Anadolu Yakası Beykoz-Kavacık lokasyonlu firmamızın tahsilat biriminde görevlendirilmek üzere "Tahsilat Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır. Aranan Nitelikler - En az lise mezunu, - Tahsilat alanında en az 1 yıl deneyimli, - İkna kabiliyeti yü..
Deneyimli isini bilen kargo takip elemanlari aranmaktadır 1700+prim +yol+yemek+SSK..
GENEL NİTELİKLER: Çok iyi düzeyde Arapça bilen, En az Lise mezunu, 18-35 yaşları arasında, Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan, İletişimi kuvvetli, İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek, Telefonda akıcı ve etkin konuşabi..