Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Almanca Bilen Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. -Sözlü ve yazılı olarak, anadil düzeyinde Almanca bilen (Almanca mülakat ve test olacaktır) -En az lise mezunu (Almanya'da or..
ÖRME KUMAŞ DIŞ GİYİM İMALATI YAPAN FİRMAMIZA İYİ DERECEDE İNGİLİZCE BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ARANMAKTADIR...
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı..
İstanbul Tekstilkent'te bulunan ofisimize, -Çağrı merkezi tecrübesi olan -Diksiyonu düzgün, -Telefon trafiğine alışık, -Müşteri diyaloğu güçlü, -İkna kabiliyeti yüksek, - Müşteri odaklı ve İnsan ilişkilerinde başarılı, - İşinde disiplinli -Öğrenmeye aç..
Risus Assist Danışmanlık Organizasyon tarafından 2003 yılında kurulan Risus Assist “koşulsuz müşteri mutluluğu” ilkesi ile yüz binlerce üyesine ve kurumlara hizmet veren bir üyelik sistemidir. Risus Assist; yaşam alanında , sağlık alanında , seyahat alanında , kurumsal alanda da çeşitli markal..
* İstanbul'un Incisi BEYOĞLU - GALATASARAY'da ; * İş yaşamına ilk adımı atıp, kendimi geliştirmek istiyorum diyorsanız, * Satış benim işim deyip bu konuda kendinize inanıyorsanız, * Çevremde iş arayan arkadaşlarım var, onlarla beraber aynı ortamda çalışmak istiyorum diyorsanız,..
Ajansımız bünyesinde, ilgili müşterilerimiz ile var olan iletişimizi devam ettirecek, iletişim becerisi yüksek, diksiyonu düzgün çalışma arkadaşları aramaktayız. Satış konusunda deneyimi olan veya bu konuda kendine güvenen kişiler tercih nedenidir...
Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan, Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen..
Adaylarımızda Tekstil ve Hazır Giyim Sektöründe Satış Pazarlama deneyimi, üretim ve kumaş bilgisi ve ek olarak mutlaka ileri düzeyde İngilizce bilgisi aramaktayız. İş tanımı: Şirketimiz tarafından hazırlanan koleksiyonlara göre üretimi yaptırılan bayan konfeksiyon ürünlerinin, s..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..