Şirket / İş Tanımı Enpara.com, Finansbank'ın sunduğu, Türkiye'nin ilk ve tek dijital bankacılık hizmetidir. Standart bankacılık uygulamalarından farklı olarak Enpara.com'da fiziksel şubeler yerine internet bankacılığı, mobil bankacılık, telefon bankacılığı ve ATM’ler var. Eğer siz de ge..
Kendinizi enerji dolu ve genç hissediyorsanız, Finansbank Çağrı Merkezi’nde çalışmaya ne dersiniz? 2011 Yılında strateji ve liderlikten, insan kaynakları ve gelişim yönetimine kadar 7 ayrı kriterde En İyi Çağrı Merkezi* seçilen Finansbank Çağrı Merkezi’nde, telefonda müşterilerimizin ta..
Genel Nitelikler: • En az lise mezunu tercihen MYO veya Lisans mezunu • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş • Müşteri odaklı • Problem çözme becerisi gelişmiş • 7/24 vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek • MS Office programların..
En az lise mezunu, · 35 yaşını aşmamış, · Konya'da ikamet eden · Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş · Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş, · Müşteri ile iyi iletişim kurabilen,..
Aranan Nitelikler İletişimi kuvvetli, pazarlama Call Center alanında tecrübe sahibi, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek, güleryüzlü, dinamik ve takım çalışmasına yatkın, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün, satış konusunda tecrübe ve kabiliyeti olan bay, bayan perso..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına ..
GENEL NİTELİKLER Sesimiz olmak ister misiniz? Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 8 farklı ülkede ve 17 lokasyonda en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlamaktadır. Kaliteli çözümler sunduğumuz ..
Teleperformance, Weltmarktführer für Contact Center Services, unterhält über 100.000 computerausgestattete Arbeitsplätze, beschäftigt mehr als 190.000 Mitarbeiter in 311 Contact Center, verteilt auf 65 Länder, und bietet seine Dienstleistungen in mehr als 75 Sprachen im Namen von internationalen Fi..
Teleperformance, Weltmarktführer für Contact Center Services, unterhält über 100.000 computerausgestattete Arbeitsplätze, beschäftigt mehr als 190.000 Mitarbeiter in 311 Contact Center, verteilt auf 65 Länder, und bietet seine Dienstleistungen in mehr als 75 Sprachen im Namen von internationalen Fi..
-SİGORTA KONUSUNDA BİLGİ SAHİBİ,DOSYALARIN TAKİBİ VE İŞLEMLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ İŞİNİ YAPACAK -ÜNİVERSİTE MEZUNU YA DA DEVAM EDEN -DİKSİYONU DÜZGÜN -PREZANTABL -B SINIFI EHLİYET SAHİBİ VE AKTİF OLARAK ARAÇ KULLANABİLEN -DİSİPLİNLİ VE YOĞUN ÇALIŞMA TEMPOSUNA AYAK UYDURABİ..