Müşteri Temsilcisi İş İlanları

Pozisyon: Müşteri Temsilcisi

Genel Nitelikler; • En az Lise mezunu,tercihen Ön lisans/lisans mezunu • Akıcı seviyede Boşnakça konuşabilen • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş, • Müşteri odaklı, • Problem çözme becerisi gelişmiş,, • Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye ..

Genel Nitelikler; • En az Lise mezunu,tercihen Ön lisans/lisans mezunu • Akıcı seviyede Arnavutça konuşabilen • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş, • Müşteri odaklı, • Problem çözme becerisi gelişmiş,, • Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavy..

Genel Nitelikler; • En az Lise mezunu,tercihen Ön lisans/lisans mezunu • Akıcı seviyede Romence konuşabilen • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş, • Müşteri odaklı, • Problem çözme becerisi gelişmiş,, • Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye ..

Genel Nitelikler; • En az Lise mezunu,tercihen Ön lisans/lisans mezunu • Akıcı seviyede Bulgarca konuşabilen • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş, • Müşteri odaklı, • Problem çözme becerisi gelişmiş,, • Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye ..

İstanbul Anadolu / Ümraniye Turkcell Global Bilgi

Genel Nitelikler: En az MYO mezunu, tercihen üniversite mezunu Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş Müşteri odaklı,müşteri sadakatine önem veren Problem çözme becerisi gelişmiş Ekip çalışmasına yatkın Hizmet kalitesine önem veren Analitik düşü..

İstanbul Avrupa / Bağcılar Yasin İlaç Ve Kozmetik

Tercihen daha önce kargo takibi konusunda e-ticaret sitesinde çalışmış, Genç, dinamik, kendine güvenen Problemleri hızlı çözebilecek yapıya sahip İletişim kabiliyeti yüksek Tercihen Bağcılar ve çevresinde oturan personel alınacaktır Firmamızın e-ticaret departman..

İstanbul Anadolu / Maltepe CMC - Customer Management Center

Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz... Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz... Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak, 4000’e yaklaşan sayıda çalışanımızla, İstanbul , Malatya,Şanlıurfa,Rize ve Bayburt’ta toplam 5 ildeki 6 farklı lokasyonda 80’den ..

İstanbul Anadolu / Ümraniye Crm Telekom

2009'dan beri Sektöründe önde gelen Şirketimiz Bünyesinde (TTNET ,TİVİBU VE MİLLENİCOM) Projelerimizde, *19:00 - 23:00 arası Part Time çalışacak *İkna kabiliyeti yüksek *İyi Derecede Klavye ve Bilgisayar Kullanabilen *Diksiyonu düzgün *Giyimine özen gösteren..

Şanlıurfa / Tümü 3İZ İnsan Kaynakları

anışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Urfa ya da Afyon lokasyonlarından birinde görev almak üzere '' Müşteri Temsilcisi'' adayları aramaktayız. GENEL NİTELİKLER : ..

Ankara / Tümü Happy İnsan Kaynakları

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası alanda hizmet veren, telekomünikasyon sektöründe lider, kurumsal müşterimiz için 'Flemenkçe Bilen Müşteri Temsilcisi' arıyoruz. • Konsolosluk Çağrı Merkezinde; yurtdışındaki Türk vatandaşlardan gelecek olan talepleri yanıtlamak ve çözümlend..