GENEL NİTELİKLER Dünyanın en büyük telekomünikasyon şirketlerinden biri olan Vodafone 26 ülkede kendi mobil operatör şirketleriyle (55’in üzerinde ülkede mobil şebeke işbirlikleriyle) faaliyet göstermenin yanı sıra 17 ülkede sabit genişbant operasyonları yürüterek, dünya genelinde 446 m..
GENEL NİTELİKLER Dünyanın en büyük telekomünikasyon şirketlerinden biri olan Vodafone 26 ülkede kendi mobil operatör şirketleriyle (55’in üzerinde ülkede mobil şebeke işbirlikleriyle) faaliyet göstermenin yanı sıra 17 ülkede sabit genişbant operasyonları yürüterek, dünya genelinde 446 m..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektöründe hizmet veren lider kurumsal müşterimiz için Satış Müşteri Temsilcileri arıyoruz. Genel Nitelikler • En az Lise mezunu • İkna kabiliyeti ve görev bilinci yüksek, • Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi g..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, sigortacılık sektöründe faaliyet gösteren, uluslararası saygınlığa sahip bir müşterimize Türkiye pazarı için büyümekte olan ihtiyaçları çerçevesinde; İstanbul Anadolu yakasında metro istasyonuna iki dakika yürüme mesafesinde yer alan ve ulaşımı çok kolay olan bir l..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, sigortacılık sektöründe faaliyet gösteren, uluslararası saygınlığa sahip bir müşterimize Türkiye pazarı için büyümekte olan ihtiyaçları çerçevesinde; İstanbul Anadolu yakasında metro istasyonuna iki dakika yürüme mesafesinde yer alan ve ulaşımı çok kolay olan bir l..
Genel nitelikler: Çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren firmamızın İstanbul lokasyonunda Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak istihdam edilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşları arıyoruz. En az lise mezunu, İyi derece İngilizce bilgisi..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz sektörde lider olan global telekominikasyon firması için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz 'Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: - En az lise mezunu, - 18-40 yaş aralığında olan, - Part t..
FİRMAMIZ BÜNYESİNDE; YETİŞTİRİLMEK ÜZERE CALL CENTER TELE SATIŞ EKİBİMİZE SEKTÖRÜNDE KARİYER HEDEFİ OLAN GENÇ, DİNAMİK BİR EKİBİN PARÇASI OLARAK MÜŞTERİLERİMİZE YÜKSEK KALİTE STANDARTLARINDA MEMNUNİYET YARATARAK SATIŞ GERÇEKLEŞTİREBİLECEK YENİ EKİP ARKADAŞLARI ARIYORUZ. ..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az lise mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bilgisayar ku..
Genel Nitelikler Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı..