Kadıköy Şirketimize; Ofis ortamında Çalışacak; Maaş+Prim+Yemek+Sosyal İmkanlar ile İstanbul ANADOLU yakasında ikamet eden, 25- 40 YAŞLARINDA Bayan Müşteri Temsilcisi alınacaktır...
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektöründe hizmet veren lider kurumsal müşterimiz için Satış Müşteri Temsilcileri arıyoruz. Genel Nitelikler • En az Lise mezunu • İkna kabiliyeti ve görev bilinci yüksek, • Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi g..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası alanda hizmet veren çağrı merkezi firması için Sosyal Medya Müşteri Temsilcisi arıyoruz. • Sosyal medya üzerinden gelecek olan müşteri taleplerini yanıtlamak ve çözümlendirmek, • Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile belirlenmiş kuralla..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, sigortacılık sektöründe faaliyet gösteren, uluslararası saygınlığa sahip bir müşterimize Türkiye pazarı için büyümekte olan ihtiyaçları çerçevesinde; İstanbul Anadolu yakasında metro istasyonuna iki dakika yürüme mesafesinde yer alan ve ulaşımı çok kolay olan bir l..
17 yıllık deneyimi ve hizmet kalitesi ile bilişim sektöründe hizmet veren firmamız için Müşteriler ile telefonda ürün bazında satış görüşmeleri gerçekleştirecek, Tercihen hizmet satışı yapmış, Kurumsal firmalar ile görüşerek satış ekibine randevu oluşturacak, Randevu ..
Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren firmamızda Müşteri Temsilcisi olarak istihdam edilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşları arıyoruz; •En az lise ve / veya yüksekokul öğrencisi / mezunu, •Müşteri Hizmetleri alanında deneyimli, •İletişim becerileri..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az lise mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bilgisayar ku..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmala..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
Şirket / İş Tanımı Enpara.com, Finansbank'ın sunduğu, Türkiye'nin ilk ve tek dijital bankacılık hizmetidir. Standart bankacılık uygulamalarından farklı olarak Enpara.com'da fiziksel şubeler yerine internet bankacılığı, mobil bankacılık, telefon bankacılığı ve ATM’ler var. Eğer siz de ge..