Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder. Teleperformance Grup..
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder. Teleperformance Grup, 65 ül..
iyi bilgisayar kullanabilen deneyimi olan müsteri temsılcısı alınacaktır..
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder. Teleperformance Grup..
LG ELEKTRONİK GSM SERVİS MERKEZİNE •Diksiyonu düzgün, prezantabl, ikna kabiliyeti yüksek, •Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş •İnsan ilişkilerinde başarılı, temsil yeteneğine sahip, •MS Office programlarına hakim Sekreter arıyoruz,..
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder. Teleperformance Grup, 65 ül..
İstanbul Beylikdüzü bölgesinde faaliyet gösteren E-Ticaret firmamızda çalışmak üzere gelen çağrıları cevaplayabilecek, kargo takibi yapabilecek sigara kullanmayan bayan çağrı merkezi personelleri alınacaktır. Aranan Özellikler; - En az lise mezunu, - Gelen çağrılara cevap ve..
SPOR SALONUMUZUN ÇAĞRI MERKEZİNE ; ÇALIŞMA SAATLERİ: SABAH 10:00 AKŞAM 19:00 MAAŞ-PRİM-YEMEK-SİGORTA İLE ÇALIŞABİLECEK, DENEYİMLİ, DENEYİMSİZ BAY, BAYAN TAKIM ARKADAŞLARI ARIYORUZ...
Şirketimizin Mecidiyeköy'de bulunan çağrı merkezinde görevlendirilmek üzere, aşağıdaki niteliklere uygun Çağrı Merkezi Churn Temsilcisi alınacaktır. -En az MYO, tercihen üniversitelerin 4 yıllık ilgili bölümlerinden mezun, -En az 6 ay Çağrı Merkezi konusunda sektörel tecrübesi bul..
Teleperformance, Weltmarktführer für Contact Center Services, unterhält über 100.000 computerausgestattete Arbeitsplätze, beschäftigt mehr als 190.000 Mitarbeiter in 311 Contact Center, verteilt auf 65 Länder, und bietet seine Dienstleistungen in mehr als 75 Sprachen im Namen von internationalen Fi..