Firmamızda çalıştırılmak üzere tıbbi satış temsilcileri aranmaktadır. Part Time çalışma koşullarını sağlayan çalışma arkadaşlarında aranacak nitelikler ; * Dışa dönük * İkna kabiliyetine inanan. * Enerjisi yüksek, ekip çalışmasına yatkın. * Yüksek gelir hedefin..
GENEL NİTELİKLER • En az lise mezunu, • 18-32 yaşları arasında, • Bilgisayar kullanabilen, özellikle MS Office programlarına hakim, • İletişimi kuvvetli, • İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek, • Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, d..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi / tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmal..
anışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Urfa ya da Afyon lokasyonlarından birinde görev almak üzere '' Müşteri Temsilcisi'' adayları aramaktayız. GENEL NİTELİKLER : ..
Genel Nitelikler Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 1500 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..