Türk Telekom Grup Şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT A.Ş. bünyesinde, Ankara Lokasyonu THY Projesi’nde, İNGİLİZCE dilini aktif kullanabilecek Full-Time veya Part-Time olarak çalışabilecek "Çağrı merkezi müşteri temsilcisi" pozisyonu için yeni çalışma arkadaşları arıyoruz:..
Batıkent'te konumlanmış olan Mor çilek fikir sanat atölyemizin Grafik tasarım ajansına aktif olarak çalışacak ve uyum sağlayabilecek müşteri ilişkileri uzmanı aranmaktadır...İşin niteliği şöyledir. MÜŞTERİ PORTFÖYÜ OLAN, DENEYİMLİ, REKLAM SATIŞ VE PAZARLAMA KONUSUNA HAKİM MAAŞ + PRİM İLE ÇALI..
İTALYANCA BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ Genel Nitelikler: Minimum Önlisans tercihen Lisans veya Yüksek Lisans mezunu Akıcı seviyede İtalyanca konuşabilen Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş Müşteri odaklı..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına ..
ŞİRKETİMİZİN YAYINEVİ BÖLÜMÜNDE GÖREVLENDİRİLMEK ÜZERE TERCİHEN LOGO MUHASEBE PROGRAMINA HAKİM,İLETİŞİMİ DÜZGÜN 25-35 YAŞLARI ARASINDA BAY MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ALINACAKTIR...
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Almanca Bilen Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. -Sözlü ve yazılı olarak, anadil düzeyinde Almanca bilen (Almanca mülakat ve test olacaktır) -En az lise mezunu (Almanya'da or..
ANKARA KIZILAY'DA BULUNAN OFİSİMİZE ACİL OLARAK , DİKSİYONU DÜZGÜN, İKNA KABİLİYETİ KUVVETLİ,DENEYİMLİ VEYA DENEYİMSİZ ÇAĞRI MERKEZİNDE YETİŞTİRİLMEK ÜZERE TELEFONDA ÇEŞİTLİ ÜRÜNLERİN SATIŞINI YAPABİLECEK 25_50 YAŞ ARALIĞINDA BAYAN PERSONEL ALINACAKTIR. SAĞLANAN ŞARTLAR 1300..
Ankara’da faaliyet gösteren firmamıza kişisel bakım ürünleri satışı yapan, internet kullanımına hakim, Data müşterilerimizi aramada ikna edici, Ürün tanıtımı ve satışı konusunda deneyimli, Diksiyonu düzgün hitap ve konuşma kabiliyetine güvenen, Te..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına ..
FRANSIZCA BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ Genel Nitelikler: Minimum Önlisans tercihen Lisans veya Yüksek Lisans mezunu Akıcı seviyede Fransızca konuşabilen Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş Müşteri odaklı..