ADK İNSAN KAYNAKLARI ÇAĞRI MERKEZİ BİRİM YÖNETİCİSİ İş İlanı

ÇAĞRI MERKEZİ BİRİM YÖNETİCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, Türkiye'nin önde gelen bir çağrı merkezinde sorumlu olduğu operasyonu, belirlenen performans hedefleri doğrultusunda yönetmesi, İç / Dış müşteri ve görev alanına göre iş ortakları ile etkin iletişimi ve koordinasyonu sağlayacak 'Çağrı Merkezi Birim Yöneticisi arayışımız bulunmaktadır.




Aranan Nitelikler
· En az ön lisans mezunu,
· 3 yıl çağrı merkezi ekip yönetimi tecrübesine sahip,
· Çok iyi derecede İngilizce bilen,
· Sorumluluk sahibi ve insan ilişkilerinde başarılı,
· Finansal ve analitik bakış açısına sahip,
· Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli olması,




ÇAĞRI MERKEZİ BİRİM YÖNETİCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Operasyon / Üst Düzey Yönetici