ÇAĞRI MERKEZİ BİRİM YÖNETİCİSİ iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, Türkiye'nin önde gelen bir çağrı merkezinde sorumlu olduğu operasyonu, belirlenen performans hedefleri doğrultusunda yönetmesi, İç / Dış müşteri ve görev alanına göre iş ortakları ile etkin iletişimi ve koordinasyonu sağlayacak 'Çağrı Merkezi Birim Yöneticisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler
· En az ön lisans mezunu,
· 3 yıl çağrı merkezi ekip yönetimi tecrübesine sahip,
· Çok iyi derecede İngilizce bilen,
· Sorumluluk sahibi ve insan ilişkilerinde başarılı,
· Finansal ve analitik bakış açısına sahip,
· Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli olması,