Gelen çağrıları hizmet kalitesi standartlarına uygun şekilde cevaplamak.
18-26 Yaşları arasında,
En az lise veya Meslek Yüksekokulu Mezunu/Üniversite öğrencisi,
Tercihen çağrı merkezi sektörü deneyimi olan,
Diksiyonu düzgün, akıcı konuşabilen,
Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek, insan ilişkilerinde başarılı, problem çözme yetisine sahip,
Esnek çalışma saatlerine uyumlu (8-17 /9-18 / 12-21 / 15-24 saat aralıklarında vardiyalı sistemde dönüşümlü çalışabilecek )
MS Ofis programlarına hakim,
Güneşli ve civarında ikamet eden,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya iki yıl tecilli
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 11/07/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Infoline Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Hizmet / Müşteri İlişkileri / Eleman |