Infoline Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Gelen çağrıları hizmet kalitesi standartlarına uygun şekilde cevaplamak.


Aranan Nitelikler

18-26 Yaşları arasında,
En az lise veya Meslek Yüksekokulu Mezunu/Üniversite öğrencisi,
Tercihen çağrı merkezi sektörü deneyimi olan,
Diksiyonu düzgün, akıcı konuşabilen,
Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek, insan ilişkilerinde başarılı, problem çözme yetisine sahip,
Esnek çalışma saatlerine uyumlu (8-17 /9-18 / 12-21 / 15-24 saat aralıklarında vardiyalı sistemde dönüşümlü çalışabilecek )
MS Ofis programlarına hakim,
Güneşli ve civarında ikamet eden,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya iki yıl tecilli


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 11/07/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Infoline Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / Müşteri İlişkileri / Eleman