Dış kaynaklı olarak hizmet veren bir çağrı merkezinde müşteri memnuniyeti odaklı çalışarak gelen çağrıların kaçmasını engellemek, giden çağrıların hedefe ulaşmasını sağlamak, yazılı talepleri en doğru Türkçeyle ve dil bilgisi kurallarına uygun bir şekilde ele alarak talep ve şikâyet takibi yapmak.
İnsanları sevmek, Hayvanları sevmek, Doğayı sevmek, Yaşamayı sevmek
ve...
Çalışmayı sevmek, Üretmeyi sevmek, İletişim kurmayı sevmek, Problem çözmeyi sevmek, Yardımcı olmayı sevmek, Telefonda konuşmayı sevmek, Sorunun değil çözümün parçası olmayı sevmek
ayrıca;
Akıcı konuşmak ama hızlı konuşmamak,
Türkçeyi doğru kullanmak,
Dil bilgisi kurallarına uymak,
Diksiyonu önemsemek, kelimeleri doğru telaffuz etmek,
Anıy ayın anyı aynı hatayı tekrarlamayacak özene sahip olmak,
Vardiyalı çalışmaya bayılmak,
MS Ofis programlarına vakıf olmak; ofis programlarından en az birini açıp kapatmış olmak.
Etkin bilgisayar ve internet kullanmak; minimum 2-3 sefer Vikipedi’de bir şeyler araştırmış olmak.
Erkek adaylar için vatanî görevini tamamlamış veya minimum 2 yıl tecilli olmak,
Bir de;Çağrı merkezi deneyiminiz varsa;
Hatta;Bağcılar, Esenler, Bayrampaşa, Küçükçekmece, Bahçelievler, Güngören civarında ikamet ediyorsanız biçilmiş kaftansınız.
Güneşli, Bağcılar, İSTANBUL adresinde, "Maaş + Prim + SGK + Servis + Yemek" sizi bekliyor.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Infoline Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Hizmet / Müşteri İlişkileri / Eleman |