Gelen çağrıları kaliteli hizmet anlayışı ile cevaplamak, müşterileri bilgilendirmek.
18-26 Yaşları arasında,
En az lise veya Meslek Yüksekokulu Mezunu/Üniversite öğrencisi,
Tercihen çağrı merkezi sektörü deneyimi olan,
Diksiyonu düzgün, akıcı konuşabilen,
Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek, insan ilişkilerinde başarılı, problem çözme yetisine sahip,
Futbol, Basketbol, At yarışı vb. spor dallarına ilgi duyan, bu spor dallarını yakından takip eden
Esnek çalışma saatlerine uyumlu (7/24 vardiyalı sistem)
MS Ofis programlarına hakim,
Güneşli ve civarında ikamet eden,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya iki yıl tecilli
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Infoline Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Telekomünikasyon / Müşteri İlişkileri / Eleman |