Infoline Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş Call Center Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Call Center Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Gelen çağrıları kaliteli hizmet anlayışı ile cevaplamak, müşterileri bilgilendirmek.


Aranan Nitelikler

18-26 Yaşları arasında, 
En az lise veya Meslek Yüksekokulu Mezunu/Üniversite öğrencisi, 
Tercihen çağrı merkezi sektörü deneyimi olan, 
Diksiyonu düzgün, akıcı konuşabilen, 
Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek, insan ilişkilerinde başarılı, problem çözme yetisine sahip, 
Futbol, Basketbol, At yarışı vb. spor dallarına ilgi duyan, bu spor dallarını yakından takip eden 
Esnek çalışma saatlerine uyumlu (7/24 vardiyalı sistem) 
MS Ofis programlarına hakim, 
Güneşli ve civarında ikamet eden, 
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya iki yıl tecilli


Call Center Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Infoline Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon / Müşteri İlişkileri / Eleman