ADK İNSAN KAYNAKLARI BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İş İlanı

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bankacılık alanında faaliyet gösteren Türkiye'nin en büyük ve köklü bankalarından biri için Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.


Aranan Nitelikler

• Üniversitelerin en az 2 yıllık ön lisans eğitimi veren ve ilgili bölümlerinden mezun ya da Lisans 3.- 4.sınıf öğrencisi,
• 20-27 yaşları arasında,
• İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden,
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış,
• Diksiyonu düzgün,
• Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek,
• Sosyal yönü güçlü,
• İkna yeteneğine sahip,
• Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan ve analitik düşünebilen,
• İç motivasyonu yüksek ve zaman yönetimi konusunda başarılı,


BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon İnsan Kaynakları Danışmanlığı / Müşteri İlişkileri / Eleman