Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bankacılık alanında faaliyet gösteren Türkiye'nin en büyük ve köklü bankalarından biri için Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.
• Üniversitelerin en az 2 yıllık ön lisans eğitimi veren ve ilgili bölümlerinden mezun ya da Lisans 3.- 4.sınıf öğrencisi,
• 20-27 yaşları arasında,
• İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden,
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış,
• Diksiyonu düzgün,
• Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek,
• Sosyal yönü güçlü,
• İkna yeteneğine sahip,
• Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan ve analitik düşünebilen,
• İç motivasyonu yüksek ve zaman yönetimi konusunda başarılı,
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | ADK İNSAN KAYNAKLARI |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | İnsan Kaynakları Danışmanlığı / Müşteri İlişkileri / Eleman |