ADK İNSAN KAYNAKLARI Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi-SİVAS İş İlanı

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi-SİVAS iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye’nin lider bankalarından birinin çağrı merkezinde çalışmak üzere “ Müşteri Temsilcileri” arıyoruz.

 

 

Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca banka ürünlerinin satışının yapılması.

 


Aranan Nitelikler

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi,  kadrolu çalışan olup; kariyerine Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerde devam etme imkanı bulunmaktadır.

 

 

  •  Lisans ya da meslek yüksekokulu mezunu ya da öğrencisi,
  •  30 yaşını aşmamış,
  •  Sivas’ta ikamet edebilecek,
  •  Askerlik görevini tamamlamış ya da en az 1 yıl tecilli, (erkek adaylar için)
  •  Günde 6,5 saat olmak üzere haftada 6 gün  çalışabilecek ,
  •  İletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda istekli,
  •  Diksiyonu düzgün,
  •  Ekip çalışmasına yatkın,
  •  Bankacılıkta kariyer hedefleyen,

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi-SİVAS ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Sivas / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bankacılık / Finans / Uzman Yardımcısı