ADK İNSAN KAYNAKLARI BANKACILIK SEKTÖRÜ ÇAĞRI MERKEZİ İNGİLİZCE BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İş İlanı

BANKACILIK SEKTÖRÜ ÇAĞRI MERKEZİ İNGİLİZCE BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

 

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye’nin lider bankalarından birinin çağrı merkezinde çalışmak üzere İngilizce bilen “ Müşteri Temsilcileri” arıyoruz.

 


Aranan Nitelikler

 

- 20/28 yaşları arasında,

- Önlisans/Lisans mezunu ya da öğrencisi,

- İyi derecede İngilizce bilen,

- Diksiyonu düzgün,

- Müşteri odaklı,

- Ekip çalışmasına yatkın,

- İkna yeteneğine güvenen,

- Bankacılıkta kariyer hedefleyen,

- MS office uygulamalarına hakim,

- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli.


BANKACILIK SEKTÖRÜ ÇAĞRI MERKEZİ İNGİLİZCE BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Müşteri İlişkileri / Uzman