Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
İŞKUR'dan onaylı işgücü kaybı raporu olan (en az %40 oranında) ve engelli statüsünde çalışabilecek,
Outbound /Inbound çağrı karşılayacak,
En az Lise, Tercihen Üniversite mezunu
Konuşma ve dinleme becerisi yüksek,
Problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip,
İnsan ilişkilerinde başarılı, ekip çalışmasına yatkın,
Analitik düşünceye sahip, iş konusunda takipçi,
Zamanı iyi şekilde yönetebilen ve organizasyon yeteneğine sahip,
Diksiyonu düzgün, çözüm odaklı,
Güçlü iletişim becerisi ve telefon görüşmelerini etkin bir şekilde sonuçlandırma yeteneği,
MS Office programlarına hakim,
Hızlı klavye kullanabilme becerisine sahip,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak ya da en az 2 yıl tecilli olmak,
İzmir'de veya İstanbul'da ikamet eden adaylar.