Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
                    
                    En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
 İletişim becerileri yüksek ve diksiyonu düzgün
 Problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
 Hızlı klavye kullanabilme becerisine sahip
 Tercihen İngilizce bilen
 Anadolu yakasında ikamet eden
 Vardiyalı çalışma sistemine uyum sağlayabilecek, çalışma arkadaşları arıyoruz.
 
 Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak
 Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek
 Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
 Çağrı merkezini arayan müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere belirlenen çağrı ve konuşma standartları doğrultusunda hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak
 Inbound Müşteri Temsilcisi pozisyonunda görev alacak.