PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
İletişim becerileri yüksek ve diksiyonu düzgün
Problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
Hızlı klavye kullanabilme becerisine sahip
Tercihen İngilizce bilen
Anadolu yakasında ikamet eden
Vardiyalı çalışma sistemine uyum sağlayabilecek, çalışma arkadaşları arıyoruz.

Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak
Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek
Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
Çağrı merkezini arayan müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere belirlenen çağrı ve konuşma standartları doğrultusunda hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak
Inbound Müşteri Temsilcisi pozisyonunda görev alacak.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Beykoz
İlan Tarihi 21/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi