Proaktif Danışmanlık Hizmetleri Çağrı Merkezi Personeli İş İlanı

Çağrı Merkezi Personeli iş ilanı açıklaması

Kurumsal firma ve şahıslara Ticari, Mali ve Hukuki danışmanlık hizmeti veren şirketimizin Outband çalışan Çağrı Merkezinde istihdam edilmek üzere randevu alma odaklı çalışacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi takım arkadaşları aranmaktadır.

Aranan Nitelikler:

• En az lise mezunu,
• 18-30 yaşları arasında,
• Yeni müşteri kazandırma maksatlı olarak çağrı merkezinde yoğun arama tecrübesine sahip,
*En az 2 yıl telefonda satış tecrübesine sahip
• Türkçeye hakim ve diksiyonu düzgün,
• Telefonda akıcı bir şekilde konuşup etkin sunum yapabilen,
• Firma temsil yeteneğine sahip,
• İkna ve pazarlama kabiliyeti yüksek,
• Kişilik analizlerinde başarılı, müşteriye yönelik strateji belirleyen,
• Ekip çalışmasına yatkın,
• MS Office uygulamalarına hâkim,
• Dosyalama ve raporlama yapabilen,
• İletişimi güçlü,



Ücret politikamız; Maaş+Prim+Yol+Yemek+SGK+Agi' dir. Ayrıca ödül sistemi de uygulanmaktadır.

Çağrı Merkezi Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 20/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Proaktif Danışmanlık Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Kurumsal Pazarlama / Müşteri Temsilcisi