Proaktif Danışmanlık Hizmetleri Departman Asistanı İş İlanı

Departman Asistanı iş ilanı açıklaması

GENEL ÖZELLİKLER

• Önlisans veya lisans mezunu (Tercihen Büro Yönetimi , Adalet bölümlerinden)
• Sekreterlik pozisyonunda en az 1 yıl deneyimi olan,
• MS Office programlarını çok iyi bilen,
• Santral ve telefon görüşmelerini yönetme becerisine sahip,
• Ofis araçlarını kullanabilen (Fax - yazıcı vb.)
• Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek olan,
• İnsan ilişkilerinde başarılı, iletişim yeteneği yüksek, güler yüzlü ve enerjik olan,
• Sorumluluk sahibi, planlama, organizasyon ve zaman yönetimi konularında başarılı,
• Analitik düşünme yeteneğine sahip,
• Düzenli, titiz ve takipçi çalışma anlayışına sahip,
• Dış görünümüne özen gösteren,

İŞ TANIMI

• Firmanın santralini yönetmek ve gelen telefon görüşmelerini ilgililere yönlendirmek,
• Misafirleri karşılamak gerekli yönlendirmeleri sağlamak,
• Firma yetkililerin istedikleri görüşmeleri zamanında gerçekleştirmek,
• Firmanın kargo, kurye ve posta işlerini takip etmek, gerekli kayıtları tutmak ve bu kayıtlardan sorumlu olmak,
• Gelen ve giden evrak takibini yapmak,
• Mesajları doğru, eksiksiz ve zamanında ilgili kişilere iletmek,

Yurtiçi ve Yurtdışından firmalara Ticari Mali ve Hukuki konularda danışmanlık ve alacak takip hizmetleri veren şirketimizde istihdam edilmek üzere “Departman Asistanı” aramaktayız.

Departman Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 22/03/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 22 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Proaktif Danışmanlık Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Hukuk / Asistan