Departman Asistanı iş ilanı açıklaması
GENEL ÖZELLİKLER
• Önlisans veya lisans mezunu (Tercihen Büro Yönetimi , Adalet bölümlerinden)
• Sekreterlik pozisyonunda en az 1 yıl deneyimi olan,
• MS Office programlarını çok iyi bilen,
• Santral ve telefon görüşmelerini yönetme becerisine sahip,
• Ofis araçlarını kullanabilen (Fax - yazıcı vb.)
• Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek olan,
• İnsan ilişkilerinde başarılı, iletişim yeteneği yüksek, güler yüzlü ve enerjik olan,
• Sorumluluk sahibi, planlama, organizasyon ve zaman yönetimi konularında başarılı,
• Analitik düşünme yeteneğine sahip,
• Düzenli, titiz ve takipçi çalışma anlayışına sahip,
• Dış görünümüne özen gösteren,
İŞ TANIMI
• Firmanın santralini yönetmek ve gelen telefon görüşmelerini ilgililere yönlendirmek,
• Misafirleri karşılamak gerekli yönlendirmeleri sağlamak,
• Firma yetkililerin istedikleri görüşmeleri zamanında gerçekleştirmek,
• Firmanın kargo, kurye ve posta işlerini takip etmek, gerekli kayıtları tutmak ve bu kayıtlardan sorumlu olmak,
• Gelen ve giden evrak takibini yapmak,
• Mesajları doğru, eksiksiz ve zamanında ilgili kişilere iletmek,
Yurtiçi ve Yurtdışından firmalara Ticari Mali ve Hukuki konularda danışmanlık ve alacak takip hizmetleri veren şirketimizde istihdam edilmek üzere “Departman Asistanı” aramaktayız.