Proaktif Danışmanlık Hizmetleri Call Center Personeli İş İlanı

Call Center Personeli iş ilanı açıklaması

Müvekkili firmaların Çek Senet ve Fatura alacaklarını takip eden Büromuz İcra Departmanında çalışmak üzere;

İŞİN TANIMI

• Gerekmesi durumunda İcra dosyalarındaki tüm ilgili şahısların telefon ve diğer iletişim bilgilerini her türlü veri kaynağından sorgulayarak bulacak,
• Bulduğu veya var olan iletişim bilgilerinden borçluları sonuç odaklı bir şekilde sürekli arayarak dosyalardan tahsilat yapacak,
• Tahsilat sağlanamayan dosyalar için departmanda yer alan ekip arkadaşlarının gereken aksiyonları almasını temin ederek geri bildirimlerde bulunacak,
• Yaptığı işleri düzenli olarak rapor edecek,
• Verilen hedefler doğrultusunda prim odaklı tahsilat yapacak bay/bayan elemanlar alınacaktır.

ARANAN NİTELİKLER

• Lise veya Yüksekokul mezunu,
• Tercihen Hukuk bürolarında benzeri görevler yapmış bankaların veya varlık yönetim şirketlerinin, Çağrı Merkezi tahsilat departmanlarında çalışmış,
• Diksiyonu düzgün, ikna kabiliyeti yüksek, Temsil, takip ve organizasyon yeteneğine sahip,
• Sorun çözme ve insani ilişkileri kuvvetli,
• Ekip çalışmasına ve yoğun iş temposuna uygun

Yurtiçi ve Yurtdışından firmalara Ticari Mali ve Hukuki konularda danışmanlık ve alacak takip hizmetleri veren şirketimizde istihdam edilmek üzere “İcra Tahsilat Call Center Personeli” aramaktayız.


Ücret politikamız; Maaş+Prim+Yol+Yemek+SGK+Agi' dir. Ayrıca ödül sistemi de uygulanmaktadır.

Call Center Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 24/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Proaktif Danışmanlık Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / Çağrı Merkezi / Personel