TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ Çağrı Merkezi - Süpervizör İş İlanı

Çağrı Merkezi - Süpervizör iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

ŞANLIURFA lokasyonumuzda görev almak üzere tercihen Müşteri Hizmetleri Projeleri deneyimi olan Çağrı Merkezi Supervisor'ı aramaktayız.
En az önlisans mezunu,
Minimum 2 yıl, en az Supervisor seviyesinde Çağrı Merkezi Yönetimi tecrübesine sahip,
İletişimi kuvvetli, müşteri odaklı,
Kurumsal müşteri ilişkileri yönetiminde deneyimli,
Raporlama ve sunum becerileri yüksek,
Analitik ve problem çözme becerileri gelişmiş,
Zamanını verimli ve etkin yönetebilen,
Operasyonel ve finansal verimlilik bakış açısıyla proje yönetebilen,
Sonuç odaklı, motive ve profesyonel bakış açısına sahip,
İnisiyatif alma ve karar verme becerileri gelişmiş,
Ekibindeki çalışan mutluluğunu ve bağlılığını tüm performans göstergeleriyle birlikte sağlayabilien,
Esnek ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
Seyahat engeli olmayan,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli.


İŞ TANIMI

Sözleşme şartlarına uygun şekilde operasyonu yönetmek ve müşteri memnuniyeti yaratmak,
Bağlı Takım Liderleri ve Müşteri Temsilcileri'nin günlük, haftalık ve aylık KPI’larının kontrolünü sağlayarak, performanslarının yönetmek ve koçluk yapmak,
Müşteri ile kontak kurmak ve entegre bir biçimde işi yönetmek,
Operasyonel ve finansal verimlilğin sağlanması amacıyla diğer birimlerle işbirliği halinde çalışmak.

Çağrı Merkezi - Süpervizör ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 25/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Operasyon / Süpervizör