Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye' nin önde gelen bankasının Çağrı Merkezinde görev alacak "Deneyimli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri" aramaktayız.
Potansiyel bireysel ve ticari firmaları telefonda yatırım hizmetleri hakkında bilgilendirerek, bu ürünlerin alım/satımını gerçekleştirmekten sorumlu olunacaktır.
En az önlisans mezunu,
1,5 ile 5 yıl arasında çağrı merkezi deneyimi olan,
Diksiyonu düzgün,
İkna kabiliyeti yüksek, iletişim becerileri gelişmiş,
Müşteri odaklı, itiraz ve şikayetlere yaklaşımı olumlu,
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü Kocaeli / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | ADK İNSAN KAYNAKLARI |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Finans - Ekonomi / Finans / Eleman |