EVİDEA Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Maksimum Müşteri Memnuniyeti anlayışıyla satış sonrası hizmet vermek
  • Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e-mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak
  • Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak

 

 


Aranan Nitelikler

E- Ticaret sektöründe genç ve dinamik ekibiyle hızla büyüyen firmamızın Kadıköy- Koşuyolu'ndaki Merkez Ofisinde bulunan Operasyon Departmanına bağlı olarak çalışacak aşağıdaki özellikleri taşıyan Engelli Müşteri Temsilcileri arıyoruz.

  • MS Office programlarına hakim
  • Diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek
  • Sonuç odaklı çalışan ve sorumluluk sahibi
  • Analitik düşünme becerisine sahip, problem çözmede başarılı
  • Pratik ve hızlı; yoğun tempolu ortamda çalışabilecek
  • İnsan ilişkileri kuvvetli ve takım çalışmasına yatkın
  • İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden

Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EVİDEA
Sektör / Bölüm / Pozisyon Yapı Malzemeleri / Müşteri İlişkileri / Eleman