İş Tanımı - Maksimum Müşteri Memnuniyeti anlayışıyla satış sonrası hizmet vermek
- Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e-mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak
- Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak
Aranan NiteliklerE- Ticaret sektöründe genç ve dinamik ekibiyle hızla büyüyen firmamızın Kadıköy- Koşuyolu'ndaki Merkez Ofisinde bulunan Operasyon Departmanına bağlı olarak çalışacak aşağıdaki özellikleri taşıyan Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
- Lise, MYO veya Üniversite mezunu
- Çağrı merkezi müşteri temsilciliği alanında ve tercihen e-ticaret sektöründe en az 1 yıl deneyimli
- Vardiyalı çalışabilecek
- MS Office programlarına hakim
- Diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek
- Sonuç odaklı çalışan ve sorumluluk sahibi
- Analitik düşünme becerisine sahip, problem çözmede başarılı
- Pratik ve hızlı; yoğun tempolu ortamda çalışabilecek
- İnsan ilişkileri kuvvetli ve takım çalışmasına yatkın
- İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden