EVİDEA Müşteri Hizmetleri Süpervizörü İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Süpervizörü iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

E- Ticaret sektöründe genç ve dinamik ekibiyle hızla büyüyen firmamızın Kadıköy- Koşuyolu'ndaki Merkez Ofisinde bulunan Operasyon Departmanına bağlı olarak çağrı merkezi ekibinin yönetiminde görev alacak Müşteri Hizmetleri Süpervizörü arıyoruz.


Aranan Nitelikler
  • Yüksekokul veya Üniversite mezunu
  • E-Ticaret müşteri hizmetleri alanında en az 3 yıl yönetim tecrübesi olan
  • Inbound ve outbound projelerde ekip yönetim deneyimi olan
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, organizasyon becerisine sahip
  • Sonuç, çözüm ve başarı odaklı 
  • Analitik düşünebilen, hızlı karar alabilen
  • Çalışanlarının gelişimine katkı sağlayabilen
  • İş ve süreç gelişimi yapabilecek
  • Yüksek yönetsel becerilere ve sahip
  • Sistem kurma, yürütme ve raporlama konusunda deneyimli

Müşteri Hizmetleri Süpervizörü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EVİDEA
Sektör / Bölüm / Pozisyon Yapı Malzemeleri / Müşteri İlişkileri / Şef-Amir