İş TanımıE- Ticaret sektöründe genç ve dinamik ekibiyle hızla büyüyen firmamızın Kadıköy- Koşuyolu'ndaki Merkez Ofisinde bulunan Operasyon Departmanına bağlı olarak çağrı merkezi ekibinin yönetiminde görev alacak Müşteri Hizmetleri Süpervizörü arıyoruz.
Aranan Nitelikler - Yüksekokul veya Üniversite mezunu
- E-Ticaret müşteri hizmetleri alanında en az 3 yıl yönetim tecrübesi olan
- Inbound ve outbound projelerde ekip yönetim deneyimi olan
- İnsan ilişkilerinde başarılı, organizasyon becerisine sahip
- Sonuç, çözüm ve başarı odaklı
- Analitik düşünebilen, hızlı karar alabilen
- Çalışanlarının gelişimine katkı sağlayabilen
- İş ve süreç gelişimi yapabilecek
- Yüksek yönetsel becerilere ve sahip
- Sistem kurma, yürütme ve raporlama konusunda deneyimli