MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİCİSİ/ SUPERVISOR iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
Çağrı Merkezi/ Müşteri Hizmetleri operasyonunu performans ve kalite hedefleri doğrultusunda yürütecek,
Aranan Nitelikler
Çağrı merkezi Teknolojileri alanında 2 yıl deneyimli,Sağlık sektörü deneyimli,
Raporlama becerileri gelişmiş,
Analitik düşünen,inisiyatif kullanabilen, planlama ve koordinasyon yeteneği güçlü,
Sorumluluk sahibi ve insan ilişkilerinde başarılı,
Problem çözme yetkinliğine sahip,
Sunum ve Eğitim verebilecek bilgi/beceriye sahip
Çok iyi derecede İngilizce dil bilgisi olan,
Mc Office uygulamalarına hakim,
Erkek adaylarda askerlik tamamlamış veya 2 yıl tecilli